Rabu, 25 Disember 2013

MID SEM HOLIDAY -.-Y

Assalamualaikum…

Dalam menghabiskan cuti mid sem selama 2 minggu ni,aku tak habis-habis buat perangai suka sangat ganggu orang. So sorry sebab perangai aku kadang-kadang mengada-ngada. Aku akui yang aku manja+malas so menjadi-jadi la perangai peliks aku ni. Hmm..lagi 6 hari nak masuk tahun baru,sebelum tu aku nak ucapkan selamat Hari Natal buat penganut agama Kristian yang sambut Christmas hari ni. Moga happy2 selalu n have a nice day. Back to my first topic,hohoho tutorial dengan assignment aku tak siap lagi btw tinggal 11 hari lagi cuti..pejam celik pejam celik,golek sana golek sini, Uitm dah melambai-lambai panggil lai3. Huaaaaaa..

     Classmates aku yang duk Selangor mesti mcm ni ja muka -____- bila terbaca entry aku ni. Alololo jgn buat muka mcm tu dong. Tggu cuti sem 2 nnti confirm hampa boleh huhahuha sakan noo. Sebelum tu kita kena piker pasal test2 yang bakal menjelang tiba. For your information walaupun student Diploma in Accountancy tak da lab report bagai tapi kami banyak kena focus peresentation,common test,tutorial and so on. This new year,kami akan buat lawatan ke sebuah kilang di Penang untuk menyempurnakan subjek kami iaitu Cost Accounting and hopefully segalanya berjalan dengan lancar. Insyaallah..Amin

     Sebulan berjinak-jinak dengan sem 2 ni,sememangnya sangat mengembirakan hati aku..tapi aku still xberapa paham subjek FAR aka Accounting 2,lecturer tu laju sangat,dah la speaking. Xsempat den nok kejor. Kalau boleh madam tolong la memahami sebab bukan aku sorang ja xpaham malah kawan seangkatan pun dok paham jgk. Ya Allah permudahkanlah urusan kami semua dalam subjek Accounting 2 ni. Aku rasa tu saja untuk entry kali ni..buat bdak2 yang tunggu SPM,manfaatkan masa anda dengan sebaiknya n jangan lupa apply kos yang sesuai dengan hampa ok ;)


     

Tiada ulasan:

Catat Ulasan